fredag den 4. marts 2011

noget om søstre.

jeg er så heldig at have to fantastiske søstre. De er nok de mennesker, som kender mig bedst. De ved hvornår jeg skal være i fred, hvornår der skal snakkes og kan ud af en SMS afkode min sindsstemning. vi er født indenfor 5 år med præcis 2½ imellem. Når jeg hører om andre familiers måder at være med hinanden, så takker jeg mine forældre for at de fik sat familierammen på den måde, de gjorde. Mine søstre og jeg kan være uenige, diskutere, være uforstående overfor hinandens prioriteringer - men når der er gode eller dårlige ting på dagsorden, så ved jeg godt hvem jeg helst vil være sammen med!

I går fik jeg denne fantastiske buket leveret. Fordi de ved, jeg har været igennem en svær tid - og nu er foråret på vej.


                                                 Tusind tak for blomster.

- hvad ville livet være uden fantastiske søstre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar