onsdag den 9. marts 2011

noget om gavebytning

jeg er rigtig dårlig til at bytte gaver. Jeg bliver altid meget glad ved tanken om den tanke gavegiveren har lagt i den gave, jeg får. Men nogen gange føles den ikke rigtig og ender i skabet i stedet ...

Da jeg holdt på mit sidste job fik jeg tre Rolflysestager af mine medarbejdere. De er super flotte og jeg blev smadderglad - men farverne... De var i grønne nuancer, som passer godt til mit hjem, meeeeeen.... Nu har jeg vandret omkring dem et par uger og i dag gik jeg ned og byttede dem til en rød, gul og pink  i stedet! Forår i stuen!



Og mon ikke gavegiverne er mere glade nu, hvor jeg synes gaven er perfekt forårsagtig?

Jeg tror, jeg er ualmindelig forår hungrende, for jeg bliver draget mod klare skarpe farver . Jeg har altid været farveglad, men lige nu er det i en udvidet udgave.

Læste en artikel her til morgen, hvor nogle forskere har lavet samme øvelse som i filmen "Up": få et hus til at flyve ved hjælp af balloner.
Hvad blev jeg optaget af: den blå blå himmel og de fantastiske farvede balloner. Og så fik jeg lige et lille smil på ved tanken om den skønne film - ikke mindst den lille spejderdreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar