mandag den 7. marts 2011

noget om behov

har været en tur i IKEA i dag. jeg tog derud for at købe et nyt skab - jeg er altid i underskud med skabsplads. Det er som om der bare kommer flere og flere bøger til hver gang jeg får lidt mere reol eller skabsplads. Men denne gang var det ikke bare til bøger. Jeg har købt et skab med glasdøre til mine mange spil og arbejdspapirer, nogen af de ting som er de største støvsamlere..............

Nå, skabet blev spottet, og så opstod der som der altid gør for mig, når jeg er i IKEA, STORE behov. Jeg har virkelig forsøgt at begrænse mig denne gang ! Det her var, hvad jeg ellers kom hjem med:

Der er de obligatoriske servietter og lynlåsposer - det SKAL man købe i IKEA. En sengelampe, to sæt sengetøj, nogle sjove kageforme, 5 nye rammer, en laaaaang pakke Twix, en pakke blomsterfrø (ja, IKEA har alt!) og tre vægophæng til køkkenting - jeg har tænkt mig at plante nogle grønne planter der i, så køkkenet kan blive lidt frodigt.
1700,- kr. fattigere.

På vej ud gennem kassen så jeg deres sommerkollektion af havemøbler - der er simpelthen et must have sæt til kolonihaven.... hmmm hvornår skal jeg derud igen?

1 kommentar:

  1. IKEA er et forfærdeligt sted, fordi der opstår helt basale behov, man ikke anede fandtes ;o)

    SvarSlet