mandag den 28. marts 2011

noget om nyt arbejde

i dag er jeg begyndt på et nyt arbejde. Nogen gange i mit liv har jeg (som så mange andre) stået foran hoveddøren til en ny arbejdsplads. Det har altid været med kriller i maven og spænding om hvad fremtiden havde med sig.

Ikke i dag! Jeg besøgte stedet for 14 dage siden, og de var søde og imødekommende, så jeg mødte op i dag med en klar forestilling om, hvad der ville møde mig.
Og så er jeg et sted i mit liv, hvor jeg ved hvad jeg vil rent fagligt. Jeg har prøvet det før, så jeg ved også hvordan jeg når mine mål. Jeg ved hvad jeg kan og hvilke kompetencer og færdigheder jeg har. Måske er det en forklaring...


Det har været en god dejlig dag, hvor jeg blev taget vel imod, så nu skal det bare blive hverdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar