fredag den 11. marts 2011

noget om nåle - i kroppen

jeg har gennem nogen tid være lidt arbejdsmæssigt presset. Min krop og min hjerne vil ikke samarbejdet, som jeg kunne ønske det.
Men det findes der råd for: lige en tur omkring Inge og få nogle nåle smidt i kroppen på de rette steder, så går det "straks" bedre. Fik første behandling i dag og skal have i hvertfald have de næste 3 uger også.

Inge er en "gammel" forældre i en institution, jeg var leder. Hun har praksissen "Frilandsnålen", som både holder til i Århus, Langenæs og på Friland, hvor hun og familien bor. Hun kan udrette underværker.
Hvis du vil tjekke hende ud, så er her linket: http://www.inge-blok.com

Lige nu sidder jeg med thé under et tæppe og rystefryser - en lille bivirkning af dagens behandling og en forskel fra før, hvor jeg hele tiden var varm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar