torsdag den 10. marts 2011

noget om min nye passion

jeg er begyndt at hækle..... Først lavede jeg mobiltelefon tasker med glas rosetter (som min mor lavede til mig i koldt glas). De blev foræret væk til hvem der ville have en.
Jeg blev voldsomt inspireret af de armbånd, Karen Klarbæk laver. Og jeg gik  i efteråret i gang med at producere nogle. På en tur til Firenze fandt jeg vintage knapper og bånd til at sætte på - og så gik jeg i stå! Julen stod for døren og i stedet hæklede jeg pynt til julegaver.

Den sidste tid har jeg hæklet "Farmor-tern" til et tæppe til min kolonihave. Det er helt perfekt til at lave foran fjernsynet  - men det tager lang tid at få nok felter til et helt tæppe.

men skulle inspirationen forsvinde, såe..... :

Jeg hækler videre.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde! Gad vide om man kan få en kopi af opskriften???

    SvarSlet
  2. Hæ hæ - ja med eller uden indhold..... :-)

    SvarSlet