søndag den 17. juli 2011

noget om vejrudsigter

Helt generelt gider jeg ikke høre, læse, forholde mig til vejrudsigter.Det er jo sådan med vejret i Danmark, at det aldrig er helt stabilt eller synkronisere med meteologernes prognoser, så ofte ender vi alligevel med en helt anden vejrudsigt.
Jeg synes der bliver brugt alt alt for megen skærmtid på vejret. Det er mange timer hver dag på både DR, DRupdate, TV2 og TV2News, der bliver brugt på både at skue ind i fremtiden og se tilbage i fortiden: "hvordan har vejret været i dag / denne uge / denne måned". Er det ikke umådeligt ligegyldigt, vi har jo alle oplevet vejret der var......

Men nu nærmer min ferietid sig - og jeg vil bare så gerne i Haven, og udsigten ser således ud:

 
2-døgnsudsigt
3 til 9-døgnsudsigt
3 til 9-døgnsudsigt


 ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar