søndag den 24. juli 2011

noget om regnvejrsdage

Jeg ved regn er nødvendig for os alle. Jeg ved der er steder i verden, hvor folk lige nu dør af sult, fordi der ikke er kommet regn. Så vi skal være taknemmelige for den regn som kommer. Og egentlig er en regnvejrdag hist og pist en god lille pauseknap - tid til at smide benene op, læse en bog, avisen, se en film (eller lave kedeligt husmorarbejde....)

Men nu har det regnet uafbrudt (sådan føles det) i to dage. Og selvom jeg har projekter inde, så brænder jeg efter at komme i gang med de planlagte projekter ude i min Have. Det er bare som om hele formålet med min kolonihave er at være ude - det kan jeg nemlig ikke få nok af, men jeg gider ikke når det siler ned i timevis.

Godt jeg har væbnet mig med det her:


Og så kan man da finde smukke motiver - selv i regnvejr:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar