tirsdag den 17. maj 2011

Noget om at skulle se meget inden øjnene falder ud...

Nu har jeg set på denne plakat hver dag i en uge frem og tilbage fra arbejde - strategisk placeret på et busskur.


Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Et datingsite for gifte folk, der vil have en affære.
Tja, der kan vel hentes penge på alt.

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er utro eller har drømme om andre. Jeg ønsker ikke at vide om nogle i min omgangskreds er deres partnere utro, men det handler om at jeg ikke vil involveres i deres bedrag. Det er en viden de må bære på egne skuldre.
Men et datingsite hvor pengemaskine konceptet er utroskab - hmm jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal mene og sige.....

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Det kan du have ret i. Hvad folk gør er jo i sidste ende deres eget ansvar, også når det ikke falder i min smag. alligevel synes jeg at man nærmest legaliserer og promoverer en kedelig adfærd ved at reklamerer, som på busskuret.

    SvarSlet
  2. Rikke - du har også ret. det er noget specielt at reklamere i det offentlge rum for noget der koster ægteskaber og bryder familier op. Og det var noget specielt at se den hver dag på vej til og fra arbejde.

    SvarSlet