søndag den 29. maj 2011

noget om arbejdsfællesskaber

Jeg stor trives i fællesskaber. Jeg har mange fællesskaber i mit liv, meget forskellige fællesskaber med forskellige formål: fællesskabet i min familie, fællesskabet i min vennekreds, fællesskabet på min arbejdsplads, fællesskabet i spejderarbejdet lokalt og worldwide, fællesskabet i de bestyrelser jeg sidder i, lederfællesskaber og forskellige arbejdsfællesskaber.

Jeg blev medlem af et helt nyt fællesskab på "Vores Kolonihaver", her en del fællesskab: "Singel og haveejer".

Vi var endnu engang samlet i dag, det var både for at hygge og for at arbejde i Chris´s have. Der skulle males vinduer. Det jeg nyder ved den slags er, at man ikke altid skal sidde og drikke kaffe eller øl og snakke dybsindigt. Nej, når man arbejder sammen, så lærer man hinanden at kende på enhelt anden måde. Man småsnakker og arbejder og har det skønt med hinanden.

Så vil jeg lige tilføje, at vi i denne lille delgruppe har det supersjovt, vi griner og griner. DEJLIGT!

Her er et billed af en havlåge fra Chris´s haveforening, jeg elsker havelåger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar