mandag den 5. september 2011

noget sommerhus weekender

Sommerhus er noget forholdsvis nyt i min familie.For cirka en 6-7 år købte mine forældre et sommerhus på nord Langeland. Før det var sommerhus noget en kusine engang havde ved Vejers og noget andre havde. Vi var "familien camping og det primitive liv". Men  nu  har de den her perle, hvor de tilbringer rigtig meget tid - no wonder, det er fantastisk. Det her er udsigten fra deres terrasse:

Jeg tilbragte min weekend her - og så holdt vi min mors fødselsdag med HELE familien, kusiner, mostre, onkler, børnebørn og oldebørn og alt påhænget - skønt!

Her er først en lille hund, som ventede i timer på "far", da han var ude og handle:

Her er først lidt havehygge og så lidt strand-nydelse:


En dejlig dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar