mandag den 26. september 2011

Jeg har fået en award

Jeg har fået en Award af Line med bloggen: http://www.fauerflora.dk.
Jeg er så beæret og får helt røde kinder over hendes fine grunde til at give den til mig:
Moster B
- fordi Moster skrive gode indlæg om mange forskellige emner
- fordi Moster tager flotte billeder
- fordi Moster er en god blogger
- fordi Moster også har en kolonihave
- fordi Moster er kreativ
- fordi Moster er aktiv på Vores kolonihaver
- fordi Moster kun har 4 faste læsere og hun fortjener flere

Jeg følger Lines blogg og har gjort det længe bl.a. fordi hun er en "gammel" kolonist med rigtig meget god erfaring at suge fra for sådan en novice som jeg. Hun tager smukke billeder og små film stykker, så man kan følge sommeren i hendes have - og så sælger hun frø!

En af de rigtig svære er at skulle finde og udvælge blogs til awarden, for der er så mange ude i bloggland. Jeg læser mest kolonihavebloggs - man kan nok ikke se ud over egne lyster og behov !?:-)


Men her er mine udvalgte:

Sandra med bloggen Kolonihaven.
Sandra blogger om hendes have og hverdagen små og store udfordringer.
Hun har ikke så mange faste læsere, hun fortjener flere

Og så vil jeg give den til to fra "Vores Kolonihaver":

Rikke fra Have nr. 18+1
Rikke blogger om hendes have, børn i haven, eksperimenter i haven,
fælles arbejde i en haveforening, naboskab i haven.
Alt det gode liv i en kolonihaveforening.

Christina fra Min Paradis-have: virtuel havedagbog
Christina blogger om hendes have, havehuset (valg af farve til huset),
og små indretnings eksperimenter: hvordan tager haverummet
og haven sig bedst ud og hvordan bruges det bedst.

Len fra Bag Havelågen
Len skriver dejligt om havelivet. Udover, at Lene inspirerer mig gevaldigt
i haveindretning, så tager hun fantastiske billeder.

Jeg ville rigtig gerne OGSÅ give den til Lotte med Achilleas kolonihave
men denne Award kommer fra hende - tjek lige hendes blogg alligevel...

Her kommer reglerne til award-stafetten:
*Awarden gives til tre-fem bloggere, som har under 100 faste læsere.
*Du fortæller bloggeren via bloggens kommentarfelt, at du har udvalgt hende/ham som modtager af awarden.
*Du linker til den, du har fået awarden af samt til de tre-fem blogs, som du har udvalgt.

2 kommentarer:

  1. Tak for at jeg alligevel blev nævnt :) Awarden fik jeg fra Susanne http://aquilegiaviridiflora.blogspot.com/ som jeg kender fra plantemarkederne.

    Rikke fra Have nr. 18 er heldig, for hun fik også awarden af mig :)

    SvarSlet
  2. 1000 tak!!! :) Jeg vil gå i tænkeboks med, hvem jeg vil sende awarden videre til :)

    SvarSlet