mandag den 26. september 2011

noget om fysisk arbejde

Mit daglige arbejde er en god blanding af at være fysisk aktiv og i gang med børn og kontorarbejde (& møder), så noget af det jeg virkelig nyder i min Have er det fysiske arbejde. Man (jeg) knokler og får det mest fantastiske resultat. Denne weekend gravede jeg mere af det bed,  jeg begyndte på sidste weekend for at plante de planter jeg havde købt, men det var SÅ vådt, at jeg ikke nåede meget - selvom min søde mor hjalp mig. Denne weekend nåede jeg så lidt mere. Der mangler stadig lidt, men der skal liiiiige flyttes nogle sten.

Her er først et foto af alle planterne fordelt ud over bedet for at finde den bedste placering:

Og her er de plantet:


Jeg havde et andet projekt, som har givet mig halv lammelser i arme og hænder i dag: Jeg har fået fældet en hæk mellem mig og naboen, fordi den var væltet. Naboen var "venligst" leverandør af tidsler, brændenælder og vilde brombær, det har en havemand nu fjernet, så jeg har også været i gang på min side. Jeg har desværre kun et før-foto, men det får I lige:


Men lammelser eller ej - det er et dejligt stykke arbejde, man kan se hvor langt man når - OG solen skinnede fra en næsten skyfri himmel - SKØN søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar