søndag den 10. april 2011

noget om en skøn søndag i Haven

jeg har været i Haven hele dagen. Jeg havde masser af planer for det ene og det andet, men hvad blev det til? Jo en havevandring eller tre og gamle kolleger til kaffe i solen - det bliver da ikke bedre.

Mine yndlings blomster gror rigtig godt. Der er Akelejer på vej over hele haven. Jeg tror efterhånden jeg har 12-13 forskellige. Jeg vil prøve at tage fotos af dem alle, når de står i fuldt flor. "Det grønne" er helt fantastisk smukt i buketter, så jeg nyder dem hele sommeren både med og uden blomst.
 


Akeleje


Rabarberne og Ramsløg er også godt i gang. Uh ramsløgene er til at bruge nu, men jeg glemte det, da jeg kørte hjem.

Her er nogle af de blå forårsbebuder - dejligt!Violer, Perlehyacinther og små blå stjerner.

Her er både hvide anemoner, "juleroser" og nogle små nye lyselilla stjerneblomster, som jeg satte som løg i efteråret - og nu har jeg glemt navnet....

Dejlig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar