torsdag den 14. april 2011

noget om at være skabs royal..

jeg er royalist - det er bare ikke noget jeg RÅBER højt om. Hvorfor er det nu ikke det? Hvorfor er det jeg går stille med at jeg sidder klistret foran tossekassen, hver gang kongehuset eller kongehusene disker op med en-eller-anden begivenhed, som transmitteres ud til den ganske verden? Hmmmm måske er det lidt pinligt, at synet af kronprinse parret med deres fire børn får tårer op i øjnene.

Nå men i dag kom jeg lige ind ad døren og nåede at se de små få vand i håret

Prins Vincent og prinsesse Josephine- det er da nogle skønne navne!
Men prøv lige at kald fire børn ind til aftensmad: Christian, Isabella, Vincent og Josephiiiiiine......

Og så kan kronprinse parret vist holde kursus for forældre i "sådan får du velopdragne børn". De var som børn skal være: hop og dans og snak og smil. Men også: gå pænt, vink til fotografen og smil til Danmark.


Det er da en familie vi alle kan være stolte af!

- og så noterede jeg mig af Prins Christian kan sin fadervor :-)


Smuk royal begivenhed. Med hele Danmark med på en kigger - nogle af os fra skabet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar