onsdag den 22. maj 2013

noget om inspirationsture

Jeg nyder at komme rundt og se hvordan andre griber tingene an. Lige nu bliver jeg voldsomt optaget af alle de blomstrende frugttræer. De står der i al der flor og er så smukke og afgiver løfter om en velsmagende sensommer...

Her er det mit lille nye Kirsebærtræ, som jeg fik i gave sidste år. Åh det ser lovende ud.



Æbletræer har de smukkeste blomster af alle


 Her er to forskellige måder at have æbletræer på, som jeg kom forbi i dag. Det ene sted er alle træerne sat op i espalier


Her er træet blevet "kugleklippet" som en buskbom ( den mangler lidt trimning i toppen).



Det gav da lidt inspiration og ideer til overvejelse.Mine træer vokser som de vil, og indimellem tager jeg en vildfaren gren med grensaven. Hvordan har du dine træer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar