torsdag den 11. august 2011

noget om musik

Jeg er storforbruger af musik. Der er altid musik omkring mig. Hvis ikke det er radio, cd, mp3, så kører der små melodistumper i mit hoved. Da Howard Gardner blev det helt store hit i pædagogiske kredse, og vi alle skulle finde ud af hvilken af de otte intelligenser, der var mest dominerende hos os alle hver især, der tog jeg en test, som - surprice viste at jeg er MEGET sproglig intelligent og musisk. Og mit "høren- musik-bidder" i mit hoved hele tiden, det er udpræget hos "OS".

Jeg hører al slags musik -undtagen dødsmetal og lignenden genre. Jeg er til klassisk, pop, hiphop,rap osv. Og nu skal jeg i fire dage nyde musik i Bøgeskoven, som jeg gør hvert år med bedste veninden. SKØNT!



Vi har fundet en model, hvor vi tager bussen frem og tilbage hver dag= varmt bad, tørt tøj, egen dejlige seng :-)

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar