fredag den 5. august 2011

noget om allergi

Jeg er allergiramt - big time. Jeg plejer ellers ikke at mærke noget her på denne tid af året; normalt er det Elm og blomstrende græs jeg reagerer på. Men da jeg vågnede i morges var jeg helt overmandet af allergi. Øjnene klør, stemmen er dyb og rusten og næsen drypper konstant med vandagtigt slam. ØV ØV! og de piller jeg har, de tager kun toppen!

Jeg fik først allergi eller som man også siger: høfeber, da jeg var midt sidst i tyverne. Min barndom har jeg tilbragt med bunker af dyr, på støvede hølofter og med alverdens fantastiske kemiske saftevand og is. Og jeg har aldrig mærket noget. Men vupti, da jeg som voksen begyndte at leve økologisk, så kom allergien. Det skal man nok ikke analysere på :-)
Jeg har normalt ikke mere end håndkøbs 8 timers piller kan klare., men i dag: ØV ØV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar