lørdag den 4. juni 2011

noget om kolleger

Jeg har i mine arbejdsår haft og har mange gode kolleger. Ofte har det været sådan, at så længe vi har arbejdet sammen har vi været kolleger, og efterhånden som vi har skiftet job, så har kollega-skabet udviklet sig til venskab med flere af dem. Min vennekreds består af mange gamle kolleger, og som jeg før har skrevet, så trives jeg også i arbejds fællesskaber.

I går havde jeg besøg af to gamle kolleger. Vi har alle tre arbejdet sammen - den ene var vores leder. Da vi to andre fik lederjob blev den første af kommunen bedt om at være vores mentor. Vores mentorgruppe har ad åre udviklet sig til noget meget større.
Vi mødes hver 3-4 måned til mad og vin. Og i går var det i min Have. Det her fik jeg i værtindegave:

"Kaster al Eders Sorg paa Gud thi han har Omsorg for eder."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar