søndag den 3. november 2013

Noget om storme


Jeg var noget bekymret for min have under stormen den anden dag. Jeg havde nemlig planlagt en havedag præcis den dag - fri fra arbejde og det hele. Havemøbler skulle gøres efterårsklar og stilles ind og der skulle køres et par gange til genbrugsstationen. Men så kom stormen....




En bænk var væltet -et bunke grene til et kvashegn var blæst ind i et hjørne af haven. Og så var der to smadrede ruder i mit drivhus. Nærmest som om et vindstød var kommet ind i huset og havde blæst to ruder ud. Men altså det er jo til at fikse, det kunne være gået så meget værre.

2 kommentarer:

  1. Det var godt du slap med 2 ruder der gik itu.
    Ja det blæser vældigt . Forhåbentlig klarer vi os med den ene storm.

    SvarSlet
  2. Det var nådigt sluppet. Hos mig i Randers var der godt nok storm en times tid, men det var ikke nær så voldsomt som andre steder i landet. Har du set Rikkes drivhus (Have nr. 18)? Et fuldstændig kvadret drivhus - virkelig et trist syn!

    SvarSlet