søndag den 18. august 2013

noget om skønne haveprojekter....

Mit nye plantehjørne - med både plads til potter, små nye planter i "børnehave", så, prikling og ompotning. Jeg har haft denne plan i tre år - vi gentager lige TRE ÅR. Men i min have er der jo ingen deadlines, og der har hele tiden været mere presserede ting på dagsorden. Min søde mor så det her planterbord i Jem og Fix - det er er 125 cm langt, og det er noget længere end andre borde. Jubii! Og reolerne er IKEA s små billige metalreoler. Jeg har lagt ukrudtsdug under og så skal granitskærv helvedet fra mit Drivhus flyttes herud under. Jeg ved bare det her bliver et yndlinghjørne!

Men I skal da lige se, hvordan det så ud inden:



2 kommentarer:

  1. Sikke et fint hjørne du har fået lavet. Det er godt at have en god plads til at stå og rode med jord og potter. Det trænger jeg også til at få lavet. Jeg overvejer dog stadig hvor og hvordan det skal laves.

    SvarSlet

  2. Rikke - jeg er bare så glad for det. Og jeg var heldig at have et stykke halvtag, så nu kan alt muligt (!) stå ude hele sommeren :-)

    SvarSlet