tirsdag den 16. juli 2013

noget om mine stokroser og juli blomster

Min have blomstrer så smukt - men lige nu er der ikke så mange blomster. Jeg havde egentlig sidste år besluttet at plante noget, som blomstrer midt sommer -det er som om jeg her midt om sommeren mangler noget. Men så større er glæden over stokroserne.
I får lige lidt billed spam:
 

 

Når man nær-kigger blomsterne, kan man se, at selvom farven måske ligner hinanden, så er blomsternes facon og detaljer forskellige.

Og ja, så skal jeg finde noget mere med blomster til juli måned, men det er jo et hygge problem :-)

2 kommentarer:

  1. Dejlige stokroser :)

    Der er jo masser, der blomstrer her midtsommer, så det er bare med at vælge. Har du floks?

    SvarSlet
  2. Lotte : nej jeg har ikke floks,og det er to-tre uger, hvor der ikke er så meget. Men det er som om nogle ting blomstrer senere her hos os end fx hos min mor i Svendborg. Jeg tror jeg skal lure i naboernes haver, hvad de har i blomst nu.

    SvarSlet