tirsdag den 16. april 2013

noget om sjove oplevelser

Jeg bruger "Vores kolonihaver" en del - her kan jeg både få gode haveråd og et fællesskab om det jeg er så vild med: min lille kolonihave.

Gennem denne side har jeg fundet en lille gruppe mennesker, jeg mødes med indimellem, og i den gruppe er også Christina Elisabeth Søgaard - en freelance journalist. For 2 år siden gik hun i gang med at skrive en bog om haver og havers hyggekroge. Hun spurgte om hun måtte komme forbi min. Det sagde jeg ja til.

Nu er bogen kommet:


Det er helt fantastisk at se min have gennem en fotografs øjne, hun har taget fotos fra vinkler, jeg aldrig har fået øje på - selvom jeg har taget mange fotos...

Med i bogen er også mine naboer og en anden god ven fra min gruppe. Dejlig bog og fede fede fotos.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med bogen. Den må jeg da have fat på hurtigst muligt. Tak for tippet.

    SvarSlet
  2. Tillykke med bogen. Tager du den med til besigtigelse, næste gang vi mødes i gruppe?

    SvarSlet
  3. Rikke: tak - og så er det en billig bog i forhold til hvad havebøger ellers koster..
    Lotte: ja da selvfølgelig! :-)

    SvarSlet