onsdag den 17. august 2011

noget om drengene i PRafdelingen

Jeg bliver noget højt-blodtryks - ramt hver gang denne reklame er en del af den reklameblok jeg lige ser . Sluk dog siger du sikkert! Ja, selvfølgelig, hvorfor lade en ualmindelig dårlig reklame ødelægge ens iøvrigt gode humør?

Men helt ærligt Unilever - måske er det ved at være tid, I får ansat nogle moderne kvinder i den PRafdeling, for dte her lugter laaaaaangt væk af mænd, som synes:"nej hvor sjovt, og så på en legende melodi som boogiwoggi. (tilsyneladende en international melodi, så når man på Youtube ser alle de sprog denne reklame er lavet på - her iøvrigt i en negelsk version..) Så laver vi lidt sjov, hvor de gemmer arme og hoveder, og så synes kvinderne det er sjovt". NEJ VI GØR IKKE!!!!

Hvad skete der med at tage kvinder i alle størrelser, farver og udseende alvorligt?
Hvad er der galt med at lave en reklame, der - hvis den skal være sjov, appelerer til kvindehumor?

At lave en reklame på en børnesangleg??!! Helt ærligt!!!
Alle de kvinder jeg har spurgt til denne reklame er møgesure over at blive talt ned til på den måde. Som om vi er små dumme skolepiger....

Helt ærligt Unilever - med jeres reklamebudgetter: det kan I gøre bedre!
Start med at udskifte drengene i PR!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar